10 Ocak 2009 Cumartesi

Wanted Filmi


Bugün, her zamankinden farksız olarak, yine bir film seyrettim. Başlıktan da anlaşıldığı gibi, adı " Wanted " başrolünde oldum olası sevmediğim kadın, Angelina Jolie ve James McAvoy var. 2008 yapımı bir film.
Film de, Wesley hayatından bıkmış bir muhasebeciyi oynuyor. Angeline Jolie ise,bir nevi Wesley'in öğretmeni görevinde. Bir gün, Fox yani Angelina Jolie onu ve babasını tanıdığını, babasını öldüren adamın da hemen arkasında olduğunu söylüyor olaylar öyle öyle devam ediyor.
Bu filmi izlememdeki en büyük neden, tüm arkadaşlarımın filmi beğenmesi,övmesi oldu. Ama ben daha önce defalarca bu tür filmleri seyrettiğimden beğenmedim. Hatta ilk cd sinden sonrasına tahammül edemeyip, kapattım.
Bu arada, Wanted'ı eğer okulda öğretmenlerinizle fln. seyretmek istiyorsanız, baştan vazgeçin. Film başlar başlamaz bir sürü erotik sahneler var.

Etiketler: wanted,wanted filmi,wanted filmi izle,wanted filmi fragmanı,wanted filmi izlemek,wanted filmi angelina jolie,wanted,

Hiç yorum yok: