1 Ocak 2009 Perşembe

Trt 6 izleme - Trt 6 Canli izle - Kurtce Tv izle Trt Ses

İlk " Zaman " gazetesinde gördüm TRT 6'nın çıkacağını. Önce şaşırdım, sonra sevindim. Nihayet biz Kürtler'in de bir TRT'si olacaktı çünkü =)

TRT 6 test yayınını, geçen hafta yaptı. Dün yılbaşında ise normal yayına başladı. Ben Tv'den izliyemedim, internete koşdum. Nihayet nasıl izleneceğini buldum.

İlk izlediğim, Rojin'in programı oldu. Güzel bir kanal,güzel şarkılar, bilgilendirici belgeseller var. Fakat çok reklam gördüm. İlk günden olacak heralde. Siz de izlemek istiyorsanız, aşağıda bir media player var. Ona bir kere tıklayın ve bir kaç saniye bekleyin.













GÜNCELLEME: TRT 6'NIN BİR KANDIRMACADAN İBARET OLDUĞUNU ANLADIM.. ORDA KÜRTÇE KONUŞUYORUM DİYE YAPMACIKLIK YAPAN KÜRTÇEYİ BİLMEYENLERİN HEPSİNİN A.Q

Dirgen'li arkadaş tam ekran izleme mümkün mü demiş. Evet arkadaşım,ekrana iki kere tıklarsın tam ekran izliyebilirsin.
Etiketler: TRT 6, TRT 6 izle,TRT 6 izleme, TRT 6 canlı izle


47 yorum:

Berfin dedi ki...

Trt kanalini Kutluyorum ve almanyadan sevgi,saygilarimi iletiyorum.

Bu kanal bütün kürtleri cok mutlu etti umarim bir terslik cikmaz ve bu kanalin ömrü uzun olur

Bütün trt calisanlara kucak dolusu sevgiler saglicakla kalin yeni yiliniz kutlu olsun

Tarkan dedi ki...

Nerdesin, sari sacli mavi gözlu, nerdesin. Oyan bak Turkiyenin halina. USA ciziyor AKP yapiyor. USA Turkiyenin bolmese bele AKP bunu yapacak

salimengin dedi ki...

Tarkan Bey Faşizmin doruklarında dolaşıyorsunuz...

Unknown dedi ki...

faşistçe yorum yapanın anlamı yok.

Artık 0-6 yaş grubundaki insanların bile anladığı ve bunun ne kadar haklı ve doğru bir çalışma olduğunu doğruladığı bi duruma neden hala faşistçe yaklaşımlarda bulunanlar var bunu akli sınırlar içinde anlamak mümkün değil...

imza : alcapone1233

Unknown dedi ki...

faşistçe yorum yapmanın anlamı yok.

Artık 0-6 yaş grubundaki insanların bile rahatlıkla anlayabildiği ve bunun ne kadar haklı ve doğru bir çalışma olduğunu doğruladığı bi duruma neden hala faşistçe yaklaşımlarda bulunanlar var? bunu gerçekten akli sınırlar içinde anlamak mümkün değil...

Unknown dedi ki...

ben ibrahim
cok tesekür ederiz trt bu güzel günleri bize yasattıgınız icin

Ayaz dedi ki...

TRT 6 Tüm TÜRKİYE ye hayırlı olsun çok dilin kullanıldığı ülkemizde böyle bir kanala ihtiyaç vardı geç oldu fakat güzel oldu herkese iyi seyirler diliyorum

PINAR dedi ki...

Halkların kardeşçe yaşadıgı bir ülkede sonunda bize saygı göstermeyi akıl ettiler.Doğrusu seçimler yaklaşmış olmasaydı bu günleride görmek ömür alırdı.Ben sevinç duyuyorum.ama hala anlayabilmiş değilim neden dilimizde ezgiler seslendiren sanatçılar için özel anayasa(illede dört duvar arasına atabilmek için)çıkarılıyor ve sanatçılarımız neden yargılanıyor.Sayın Ferhat TUNÇ için lütfen destek verelim.//Destina//

aslan05 dedi ki...

Öncelikle TRT'ye çok teşekkür ediyorum.Bu Kürt-Türk ayrımcılığını ortadan kaldırmaya çalıştığı,ve kardeşliği tekrar ön plana çıkardığı için.
Ancak Tarkan arkadaşımıza da şunu söylemek istiyorum, bırak artık kardeşim önyargılı davranmayı şu durumda faşistliğin gerçekten hiç anlamı yok ya!

polis7536 dedi ki...

güzel bi uygulama burda bölücülük yapmamak lazım ne kadar güzel işte o bölgede türkçe bılmeyen yaşlılar var izlesınler yayını düzenlı olduğuktan sonra sakıncası yok

dirgenli dedi ki...

arkadaşım öncelikle teşekkür ederim bizimle böyle bir şey paylartışın için amam bizim bunu tam ekran izleme imkanımız yokmu yardımcı olursan sevinirim

sungur dedi ki...

dirgenli...görüntüye çift tıklarsan tam ekran olur..
ben türküm... bu açılım rojdayı şivanı hogürü falanı filanı dağa çıkmaktan alıkoyacaksa eğer çok güzel helal olsun derim. değilse beyhudedir bu kucaklamalar.
rabbim kucağı kurşunlarla dolanlardan eylemesin..

mehmet zeki dedi ki...

öncelikle hayırlı olsun.asırlardr kürtlerinistediği bir adım nihayet atıldı.böylece kürt dilinin var olduğunu tüm dünya görecek inşaallah.devamının gelmesini umut ediyorum.sevgi ve saygılarımla.dildirim m.zeki

Sivaslı dedi ki...

trt 6yı kutluyorum öncelikle vede bazı arkadaslarımız böyle güze bir hareketi ülkenin bölünme noktası olarak algılıyor ben bu arkadaslarımı kınıyorum bir dil varsa yaşatılmalı bir halk varsa o halkın sesi duyulmalı tekrardan kutluyorum trt şéş bi xér bé

Adsız dedi ki...

trt 6 kanalını bize kavuşturan tüm yetkililere tşk ederim biraz gec olsada yinede ahmet kaya kadar erken düşünemeyen ve o zaman ahmet kayaya tepki gösteren tüm muhalefetciler şimdi ahmet kaya ve sevenlerinden özür dilemesini bilmeliler.bir arkadaşımız kanal 6yı büyük ekranda izleyebilir miyiz diye sormuş.mouse ile iki defa kanal 6 nın üzerini tıklarsa tam ekran olarak izleyebilir. Bu ülkede yaşayan tüm insanlar kardeştir ve kardeşçe yaşamaya devam edeceklerdir. herkese tşk ler. hoşgeldin kanal 6.

DELÎL63 dedi ki...

trt nin bu yaptığı akp nin seçim kampanyasına bir katkıdır.Kürt kültür ve diline bir katkı değildir.ayrıca neden bu kanalın başına korucu bir ailenin bir bireyini getirdiler ki.ve bu kürtlerin kanalı değil.sadece devletin ideolojisine göre şekil almış devletin istediğikürt ve kürtleri yaratma çabası içinde olanların kanalıdır.

zaza dedi ki...

kurtlerin kurtceden baska ihtiyaci yoktur..

zaza dedi ki...

kurtler asirlardir bir dil icin savasiyorlar..bence kurtce konusmak ve dinlemekten zevkli birsey olamaz bu kanal turkiye icin onemli bir adim ...ama bu kanal roj tv nin seviyesine gelmemistir..gelemezde..kurduz olene kadar..,

zaza dedi ki...

ne mutlu kurdum diyene.

zaza dedi ki...

slmhgdfghjk

zaza dedi ki...

slm

YAĞIZRLAR GİYİM MAĞAZALARI dedi ki...

bütün müslümanlar kardeştirler istedikleri dilde konuşabilirler ancak bir ortak dilleri olmak zorunda oda arapça yada türkçe arapça olmasını tercih ederdim çünkü kuranı anlamak kardeşliğimizi anlamaktır allahı anlamaktır çünkü ozaman kardeşler birbirlerini anlayabilirler yoksa

zaza1 dedi ki...

ben bundan sonra kurtce okullarin acilmasini diliyorum..heger min kurdistan nedi ,ez e bimirim..ez hespe spi u seri ciyan..hewal e xalke kurd..yasasin abdullah ocalan ..yasasin ahmet kaya...

Adsız dedi ki...

zaza, kürdün kürtten dostu yoktura getirmişsin muhabbeti, faşistlik yapmaya gerek yok. hatta anlamsız saçma sapan harflerle mesaj kirliliği de yapmışsın demem o ki zararın değil yararın dokunsun

zaza11 dedi ki...

burak arkadas yalnis anlamis...ben bir halkin psikolojisini duzeltmeye calisiyorum..kurtler cok aci cekmislerdir..dilleri yok olma ile karsi karsiyadir..turkiyede konusan bir kurdun kurtcesine zamanla turkce kelimeler girmektedir..ve dil kaybolmaktadir..tabi televizyon kanallar ve okullar olmasa..simdi benim kurtcemle iranda yada irakta yasayan bir kurdun kurtcesinde yuzde 30 luk fark var cunku irak ve iranda yasayan kurtler bulundugu ulkenin dilinden kelimeler kapmislardir...ve ne yazzikki dilimiz yok olmaktadir..eger kurdistan kurulsa boyle bir dil bozuklugu olmayacaktir ve herkes ayni dili konusabilecektir ve iyi anlayabilcektir ...bu dediklerim irkciliga girmez...tovbe ALLAHtan korkarim...bir dili yasatma gayretidir..kurtceyi tam konusup anlayip yazabilseydiniz anlardiniz beni..KURT kendini yakabilir bir dili icin kendini...bu kanala trt6 ya tesekurler...kurt varligi evrenseldir..kisitlanamaz...yasasin abdullah ocalan ne mutlu kurdum diyene ...

zaza11 dedi ki...

Gula min
Yar dilêe min de girtî
Ez hêsirê şeveke lal im
Bi ser dil de dinalim
Tu di bira min de yarê yarê

Tariya şevê de çum xar
Dil buye tar u mar
Bê te nabe nabe yar
Tu di dilê min de ye yarê

Hîv tune xwiya nabe
Ditirsim îşev sibe nabe
Li ku ma ev roj dernayê
Çi buye bi vê dinyayê

Şevên reş bila herin
Rojên geş tim yên me bin
Ez û tu li ba hev bin
Heta mirinê yarê
Tu gula ber bêhna min
Tu evina dilê min
Him derd û dermanê min
Ax belayêa serê min
Gotin û Musîk: Diyar bu cok guzel bir sarki trt6dan da dinlemek isteriz

zaza11 dedi ki...

slm

zaza dedi ki...

kurduz olene kadar

ayse dedi ki...

ey zaza al o kurteni git bu ulkeden madem benimseyemediniz bu ulkeyi,sevmiyorsunuz-ki bu her firsatta milli degerlere zarar vermenizden belli alin o ek degerli dilinizi cahilliginizi,canlara kiyan torelerinizi ve gidin burdan istediginiz yerde kurunuz o kurdistaninizi yeter ki bu ulkede asalakca yasamayin

ssdnzss dedi ki...

zaza1 sen gibiler oldugu surece bu ulke hep bu ayrımı yapacaktır..bölücülük yaan sizsiniz..git hangi toprakta yasasıın abdllh öcolan die haykırmak istıosan haykır ama bizim topraklarımızda deil..we ben bu kanalın acılmasına karsıyım..o kurdistan dewletınızı asla kuramayacaksınz bosuna haykırıslar yapmayın...

aryersti dedi ki...

amerikan usaklari size sesleniyorum
simdiye kadar nerdesiniz bu kadar kandan sonrami uyandiniz aha secim warimis amerikali tayip bey yazik etiniz bunu yaparim kürtlerin oyunu alirim dediniz haaaaaa ne zaman baskan APO serbest kalirsa kurdustan halki ozgurlugune kawusmus demektir anlarsinya tayip bey bu dünyanin hic bir yerinde yok be tek adada bir insan tutukluluk hani muskumandin hani türk kürt kardesdi TC cumuriyetini soyup sogana cewiren nerde tc yi amerikaya satan nerde nicin tek APO YANI KURTLERIN BASKAN KORKMA KORkMA TEK APO elinizde diye biz bitirdik kürtleri dediniz yüz binlerce apo war sanmaki bu ates böyle söner biz hepimiz birer apoyuz cunku hic bir yerde kendine benizin döken bir insan yok kürtlerden haric watan dili örf ve adeti icin yandik yanmaya dewam edecegiz tabikide beraberindede yakacaciz har biji walate gale kurda

AnkA dedi ki...

zaza dedi ki...
kurtlerin kurtceden baska ihtiyaci yoktur..

rica ediyorum kimliginizi taşıdıgınız ülkede ayrımcılaga caba sarfetmeyiniz hep bir millet hep bir vatanız kardeşiz..

Adsız dedi ki...

ya bu zaza ve zaza gibiler bölmüş zaten bu ülkeyi kardeşim madem kardeşçe yaşıyamıosan çek git sesini duyurabileceğinz yerlere bu ülkede bu şekilde sesinizi duyuramazsınız siz öldürerek yaşamayı istiyosunuz ama bu devlet kurulurken yeterince kan dökmüş zaten bi kürtle bi türkü yan yana getir bakalım anlıcanmı hangisi kürt siz istesenizde istemesenizde biz kaynaşmışız bi kere kısaca zorla tutmuyoz istemeyen gider

yasin dedi ki...

biz önce müslümanız, diğer kimliklerim,z sonra gelir. sonra biz osmanlı torunuyuz,osmanlı ermenilere ve rumlara hatta yahudilere her türlü özgürlüğü tanımıstı,itihat terakki ile azınlıklarla aramıza duvar örüldü, kurtulş savasında omuz omuza savaştık arabı türkü kürdü ehli küfre karşı.sonra osmanlının müslüman olduğu için azınlık demediği arap ve kürtlere yeni devlet sahip çıkamadı, bazıları savas sonrası kürt kardeşlerimizin haklarına saldırdı devlet eli ile. Ama biz halk olarak bu ise o zaman da karsı ıdık.
77 göbek türk olan 1750 lerde kırımdan gelip kastamonu ineboluya yerleşen bir soya mensub birisi olarak yazıyorum. gercekten güzel oldu yakısır türkiyeme. sadece bir istirhamım olacak, kürt kardeslerimizin coğu türkce biliyor, lakın biz trt 6 yı anlayamıyoruz. bu programlarda alt yazı olsa cok gusel olur bizler için. vesselam

yasin dedi ki...

biz önce müslümanız, diğer kimliklerim,z sonra gelir. sonra biz osmanlı torunuyuz,osmanlı ermenilere ve rumlara hatta yahudilere her türlü özgürlüğü tanımıstı,itihat terakki ile azınlıklarla aramıza duvar örüldü, kurtulş savasında omuz omuza savaştık arabı türkü kürdü ehli küfre karşı.sonra osmanlının müslüman olduğu için azınlık demediği arap ve kürtlere yeni devlet sahip çıkamadı, bazıları savas sonrası kürt kardeşlerimizin haklarına saldırdı devlet eli ile. Ama biz halk olarak bu ise o zaman da karsı ıdık.
77 göbek türk olan 1750 lerde kırımdan gelip kastamonu ineboluya yerleşen bir soya mensub birisi olarak yazıyorum. gercekten güzel oldu yakısır türkiyeme. sadece bir istirhamım olacak, kürt kardeslerimizin coğu türkce biliyor, lakın biz trt 6 yı anlayamıyoruz. bu programlarda alt yazı olsa cok gusel olur bizler için. vesselam

zahir sofuoğlu dedi ki...

türkiye çok güzel bir adım atmıştır. hayırlı olsun diyorum

ömer dedi ki...

selam aleyküm öncelikle bu arada devletimize teşekkür ederiz biraz daha dilimizin yayılmasında aracı oldukları için doğu insanının ne kadar temiz cana yakın kardeş olduklarını kanıtladıkları için minettarız bu vatana ve bayrağa ben kürdüm ama türküm bunu herkes anlasın artık kürtler düşman değildir pkk düşmandır dagdaki bebek katilleri kürt değildir dilimizi sadece konuşuyolar onlar hepsi ermeni amerikan rusyadan oluşan bizi bölmeye çalışanlardır türk kürt kardeştir kardeşlerim bu ülkeyi bölemezler ne mutlu türküm diyene herşey vatan için saygılarımla

Diyarbakr dedi ki...

dün x,q,w harflari yasak olan bir ülke bugün kürtce konusuluyor.
Bunlari kürtcocugunun gelecegi icin yapiliyorsa baska adimlarida bekleriz.

ne zaman türk polisinin newrozbayraminda nasil kürt kandinlarini dövdügünü, kürt cocugun kolunu kirdini ve sözde panzer tasladigin icin kürt cocuguna 17 yil hapis cezasini verildini, bu kanal gösteririse bende oyumu AKP`ye verecem.

Diyarbakr dedi ki...

dün x,q,w harflari yasak olan bir ülke bugün kürtce konusuluyor.
Bunlari kürtcocugunun gelecegi icin yapiliyorsa baska adimlarida bekleriz.

ne zaman türk polisinin newrozbayraminda nasil kürt kandinlarini dövdügünü, kürt cocugun kolunu kirdini ve sözde panzer tasladigin icin kürt cocuguna 17 yil hapis cezasini verildini, bu kanal gösteririse bende oyumu AKP`ye verecem.

LE DAYE EZ GERILAME dedi ki...

lanet olsun seyh saidi asanlara,lanet olsun denis gezmisi asanlara,lanet olsun ahmet kayayi asagilayanlara,lanet olsun apo ^nun omrunu curutenlere,lanet olsun 20 yasindaki gencin 30 yasinda gostermesine sebeb olanlara.

diyarkentli dedi ki...

slm ben bi diyarbakırlı olarak yapılan bu çalışmadan gurur duyuyorum trt 6 gerekliydi ve sonunda oldu...kürdüm evet ama vatanımı çok seviyorum ülkemın dogusuda bizim batısıda ne mutluki türküm ve ne mutluki kürdüm basarılar dilerim...

Mahmut Edip Kuğucak dedi ki...

Bir elde beş parmak gibi
Kaynaşalım tırnak gibi
Çağlayalım ırmak gibi
Kardeşliğe kardeşliğe
Hiç gerek yok serkeşliğe

Bir elin nesi var
Birlikten kuvvet doğar
Birlik dirlik kurmayan
Dünya'da neye yarar

Türk Kürt çerkez Abeza
Hepside Yurt'a aza
Bizim rehberimiz var
Hiç gerek yok papaza

Değerli yurtdaşlar bu vatan etnik moyayikiyle bir nakıştır Kimsenin kimseden anayasa ve kanunlar çerçevesinde farkı yoktur Tabiki Bazı haksızlıklar oluyor olmuyor değil Fakat burda devlete kabahat bulmanın bir anlamı yoktur çünkü Devlet bensenin desteğiyle devlettir Eğemenli kayıtsız şartsız Milletin değilmidir bensen oylarımızla hükümetler oluşturmuyomuyuzki gereksiz gerici mesajlar veriyoruz Bu mesajlar bize fayda getirmez birazcık hoş görü Anayasa ve kanunlara saygılı olursak herşeyin düzeleceğine emin olduğumu ifade eder Tüm türkiye'mi birlik beraberliğe davetle saygı sevgilerimi sunarım roj baş

sercihan dedi ki...

zaza kardaş yanlışsın.bende zazaoğlu zazayım ama zazalar hiçbir zaman bölücü olmamıştır.ben ve ailem gerekirse bu vatan için kurşunda sıkarız kurşunda yeriz

havin dedi ki...

Siz nasıl bir kürtçe yayın yapıyorsunuz daha kürtçe konuşmayı bilmiyorsunuz... siz! orda program yapanlar veya yapmaya çalışanlar dışarıdan ne kadar basit ve komik göründüğünüzün farkında mısınız? çok yapmacıksınız. bizim gelenek ve kültürlerimizi gerçek değeriyle yansıtamıyorsunuz. bu mu bize sunacağınız kürtçe yayın... ihtiyacımız yok zaten böyle bi kanala, bizim ROJ tv miz var dünya bedel...

Ahmet dedi ki...

Sevgili Havin yayındaki sanatcılar bursalı veya trabzonlu değil yine doğunun insanı kimi antepli kimi ağrılı yani kültür diyorsunda bide erzurum kültürüyle hakkari kültürü bir değil birde burda temel esas kürtce yayın yapmak kültür sergilemek değil

asda dedi ki...

bu tv kapatılması lazım her nekadarda iyi olsa TC aykırı bence.çünkü Türkiyede lazı var,çerkezi var,arabı var vs hepsine ayrı kanal yapsak TC durumu ne olur.amerikda bile yok böle bişe bence hata.şunu söyleyeyimki bu pkk teröristelininde hedefiydi.bu kanalın kapatılması lazım .ha ben ne faşistim ne komünistim TC bütünlüğü için kapatılması lazım.bugün tv isteyen yarın neler istemez...

taso dedi ki...

KÜRTLERİN BUGÜNKÜ DURUMUNA İNGİLİZLER SEBEP OLDU

“Aslında Kürtlerin bugünkü durumuna Türklerden çok İngilizler sebep olmuştur” diyen Öcalan, şu tespitlerde bulundu: “İngilizler, Ortadoğu jeopolitiğine Kürtleri kurban etmişlerdir, bunu çok iyi biliyorlar ama Kürtlerin bunu bilmesini istemiyorlar. Ben de bunu uzun dönem tartıştım, bunu anladığımda bunu toplumla tartışırken çok dikkatli davrandım. Çünkü bunun toplumda büyük bir öfke, patlama yaratacağını biliyorlar. O yüzden bütün bunlar çok da anlaşılmadan kendi rollerini oynamak istiyorlar. ABD, Ergenekon’dan desteğini çekti aslında, Jitem’i frenliyorlar, kısıtlamaya çalışıyorlar. Eğer Ergenekon’u bitirirlerse çözüme ulaşılacak aksi takdirde onun yerine kurulacak yeni bir jitem ya da adına çevik kuvvet diyelim. Bunlar birkaç ayda sonra belli olacak. Bunun başına kim geçecek bunu anlayacağız.”