9 Ocak 2009 Cuma

Ahmet Cakarla Zor Karar - Basvuru Formu - izle


Ahmet Çakar, geçen sene " Ahmet Çakar'la Şansa Bak " ile, hakemliğinden çok, sunuculuğuyla ses getirdi. Bu kadar yankı uyandırmasının nedeni, tabii ki; yaygara çıkarması oldu. Sonra, kendi işi ile ilgili, " Altı Pas " ta sunuculuk yaptı.

Şimdi ise, "ahmet çakarla zor karar,<" adlı bir programa sunuculuk yapmak için hazırlık yapıyor.

Yarışmanın içeriği ne diye sorarsanız ; Yarışmacı ile, Ahmet Çakar pazarlık yapacak, izleyici miktarı görebilecek, ama yarışmacı bilmeyecek. İlginç bir konu anlamadım gitti =)

Etiketler: ahmet çakarla zor karar,ahmet çakarla zor karar programı,ahmet çakarla zor karar izle,ahmet çakarla zor karar başvuru,ahmet çakarla zor karar başvuru formu,ahmet çakarla zor karar atv,

9 yorum:

cetin01 dedi ki...

ahmet bey cok güzel programınız var ve ailecek izleriz ama saat oplarak cok gec saatlerde yayınlıyorsunuz
ilginiz için tşk
cetin kılınc adana

mehmetsönmez dedi ki...

slm ben bir mühendis olarak bu tv programlarının torpilsiz olarak katılınacağına inanmıyorum,saygılarımla

bahri dedi ki...

sn ahmet hocam merhaba ben mersinden bahri temirtoy.kendim iki üniversite okuyupta işsiz olan bir gencim günümüz türkiyesinde.malesef türkiyeyi bu hale getirdiler.kendim ekonomik sıkıntılar içerisinde olan biriyim.ve zor bir durumdayım arzu eder iseniz sizin programınıza katılmayı ve yarışmayı çok isterim yardımlarınızı bekliyorum saygılarımlan

çiğdem dedi ki...

Sn Ahmet Hocam ben bir ev hanımı olarak programınızı zevkle izliyorum,iki evladım var fakat eşim son 6 aydır maalesef işsiz,dolayısıyla kendim bilgi dağarcığıma güvenerek aileme katkıda bulunmak istiyorum,beni önemseyip ararsanız çok memnun olurum.Çiğdem Ejder

Adsız dedi ki...

Sn Ahmet Hocam ben bir gazete de garfiker olarak çalişiyorum.İşim yok acım veya mahf oldum demeyecem hamdolsun işim var evim de var ama yarışmaya katılmak istiyorum.Saygılarımla
Mehmet Salih ARVAS.

şeyho dedi ki...

merhaba ahmet abi üniversite öğrencisiyim
yarışmanıza katılmak istiyorum ekonomik sıkıntılar içindeyim 17 kardeşiz ve hikayemi anca sizinle başbaşa konuşabilirim nolursunuz imkanım olsaydı sizinle görüşebilseydim

çevik dedi ki...

merhaba Ahmet bey çok kaliteli bir programınız var hiç kaçırmadan izliyoruz. Bende üniversite mezunu bir polisim programınıza katılmayı çok isterim inşallah birgün bende yarışmacı olurum sizin karşınızda. Saygılarımla

dılek dedi ki...

sn ahmet hocam programınızı begenıyle ızlıyorum eger mumkunse katılmak ıstıyorum ılgılerınızı beklıyorum basarılarınızın devamını dılerım ınsallah basvurumu dıkkate alırsınız sımdıden tesekurler.

Adsız dedi ki...

Ahmetbey çok güzel bir program sunmaktasınız.her zaman izlediğimi söyleyemem çünkü pek vaktım olmuyor.Ama herkesin izlemesi gerektiğini düşünüyorum.ayrıca şunudabelirtmek zorunda olduğumu hissediyorum.inanılmaz bir enerjıye sahıpsınız yoksa bu enerjıyı ben mı fark ediyorum yoksa bana mı öyle gelıyor...Allah vergisi mi bu enerjı yoksa bunun altında bır sır mı var .SAYGILARIMLA ...selman ŞENGÜL