20 Aralık 2008 Cumartesi

Hancock izle - Hancock Full izle - Hancock Full izlemek



Başlığa bakıp da filmi full izliyeceğinizi sanmayın. Yasal değil, hoş değil, etik değil. Gidin bi CD'ciden alın. Ben öyle yaptım. Geçen gün gittim aldım filmi. Film tam bir Will Smith filmi. Hancock kendisi oluyor. Film boyunca hoplayıp zıplıyor, ama beğeneceğiniz bir film olacağını sanıyorum.

Filmi genellikle genç kesim izlediğinden beğendi, fakat bazı sinemadan anlıyanlar için zaman kaybından bir şey değil =)

Filmle ilgili bilgiler ve fragmanı :

Hancock aslında başkalarının ne düşündüğünü umursayan birisi değildir. Halkla İlişkiler Uzmanı Ray Embrey’in (Jason Bateman) hayatını kurtardıktan sonra alaycı super kahramanımız kendisinin de zayıf bir tarafının olabileceğini farketmeye başlar. Hancock’un bugüne kadar karşılatığı en büyük sorun bu yönüyle yüzleşmek olacaktır. Ayrıca, bu da Ray’in karısı Mary’nin (Charlize Theron), onun işe yaramazın teki olduğu konusundaki ısrarını kırmak için bir fırsattır.


Kaynakk : hancock, hancock izle , hancock full izle , hancock full izlemek, hancock fragman

İlgili yazılar: adanalı 7. bölüm fragman , arog full izle , hızlı ve ölü izle , fırtına bahoz izle

Hiç yorum yok: